Умови доставки та оплати
Способи доставки
- “Нова Пошта” у відділення від - 70 ₴ у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 робочіх днів Доставка замовлення протягом 1-4 днів
- Безкоштовна доставка, тільки для замовлень сплачених пром-оплатою Відправлення замовлення протягом 2-3 робочих дня Доставка протягом 3-7 днів
- “Укрпошта Стандарт” у відділення 25 ₴ до - 15 кг у відділення 75 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1-2 дня Доставка замовлення протягом 4-10 днів “Укрпошта Експрес” у відділення від - 35 ₴ кур’єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 дня Доставка замовлення протягом 2-3 днів
- БезкоштовноПопередньо зв'язавшись з нашим менеджером, Ви можете забрати замовлення в одному з наших магазинів р. Дніпро, які розташовані за наступними адресами: 1) вул. Калинова 9а, ТЦ "Млин (Міріада)", відділ "Твій Майстер". 2) вул. Академіка Образцова 80а, магазин "Твій Майстер". 3) вул. Донецьке шосе 2к, магазин "Твій Майстер". Строк поставки замовлення в наш магазин може займати до п'яти робочих днів.
- Якщо жодне із запропонованих умов доставки Вам не підходить - розглянемо інші зручні для Вас варіанти. У цьому випадку терміни відправки обговорюються з кожним покупцем індивідуально.
- Доставка кур’єром “Нова Пошта” кур’єром від 105 грн Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-4 днів
Способи оплати
- Електронна оплата Пром-оплата
- Оплата замовлення проводиться у відділенні пошти при отриманні. Доставка оплачується покупцем: доставка товару + комісія за переказ грошових коштів 20 грн. + 2% від суми переказу.
- Цей спосіб оплати доступний при умові самовивозу товару з точок видачі.
- 100%-ва оплата товару на карту "Приват Банку". Наш менеджер повідомить Вам номер картки та дані одержувача. Доставка оплачується покупцем.
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.